wtorek, 28 kwietnia 2015

Na rachunek

Odradzam ten bank. Mam konto biznesowe w idea bank, za które co miesiąc o ile realizuję zakupy za określona kwotę powinnam dostawać na konto 40 złotych. NIGDY mi nie zapłacili zgodnie z umową. Co miesiąc się upominam, na reklamacje nie reagują. Jestem klientką banku on line od 6miesiecy,wszystko sprawnie działa,konsultanci kontaktuja sie ze mna w razie potrzeby.Pieniadze z lokat wpływaja na konto bez problemu,wszelkie formalnosci są załatwiane od ręki.Mam nadzieje że to sie nie zmieni,czego sobie i innym klientom banku zyczę. pracownik pzu wpłacił moje odszkodowanie zamiast na moje konto na konto klienta idea banku. ponieważ ich klient miał wobec banku jakieś zadłużenie bank przejął moje pieniądze.do dnia dzisiejszego nie mogę ich odzyskać. mimo że ja, właściciel konta i pzu poinformowaliśmy bank o pomyłce bank do tej pory nie rozpatrzył reklamacji pzu.ze mną w ogóle nie chce gadać zasłaniając się tajemnicą bankową. tak więc z jednej strony mamy pacjenta onkologicznego pokrzywdzonego już przez naszą wspaniałą służbę zdrowia a z drugiej bogaty bank który nie mogąc sobie poradzić z wyegzekwowaniem spłaty długu od swojego klienta poszedł na łatwiznę i pokrył go moim odszkodowaniem. To pzu dało ciała i nic ciebie nie powinno obchodzić że przelali na inne konto. Jak tylko masz potwierdzenie o przekazaniu im prawidłowego nr konta to wal od razu do Rzecznika Ubezpieczonych (oczywiście poinformuj o tym PZU a zwykle szybciej przelewaja kase). Założyłem firmę w zeszłym roku Otrzymując na start konto firma to ja Zero prowizji opłat itp..Świetna współpraca do momentu podpisania umowy o Credit Safety 300 Zero poinformowania mnie przez pracownika tego banku w oddziale Tax Care w Gliwicach o tym Gdy podpiszę umowę będzie miesięczna prowizja oprócz raty za prowadzenie rachunku w kwocie 300 zł miesięcznie pobrana
Jedynie mnie informowano o tym nim dostanę kredyt będzie pobierana 3 razy prowizja w kwocie 300 zł przed uruchomieniem kredytu Jako że zabezpieczenie które zostanie zwrócone po spłacie kredytu
Zarazem tak przebiegała procedura wpłata 300 zł w miesiącu 04.2014.-300zł/05.2014-300zł/06.2014-300zł W miesiącu lipiec 2014 wypłacono mi credit safety 300 Na kwotę 20,000 zł Po czym odtrącono mi 1299,67 na ubezpieczenie na życie Do ręki otrzymałem 18700 zł
Ratę wyliczono mi na 967,83*24 miesiące Daje to po spłacie 23227,92 ok
Ale okazuje się podpisując umowę ze w jednym z punktów mówi o ''''i)'' Aktywacja Umowy o Rachunek Bankowy oraz Świadczenie Innychw wariancie Credit Safety 300 PLN
(dalej ''Umowa o Rachunek'') oraz prawidłowe tj; zgodnie z Umową o Rachunek wywiązywanie się ze zobowiązań wynikających z umowy o Rachunek przez trzy kolejne miesiące kalendarzowe. Termin spełnienia zobowiązania o którym mowa w zdaniu poprzednim liczony będzie od miesiąca następującego po miesiącu ,w którym zawarta została Umowa o Rachunek ;
Wszystko ok ale mineło 3 miesiące pobrano prowizję 3 * 300 zł Uruchomiono kredyt i ....pomimo wpłaty zobowiązania raty w kwocie 967,83 DALEJ POBIERANA JEST PROWIZJIA 300 ZŁ ZA PROWADZENIE RACHUNKU CREDIT SAFETY 300
Pomimo ze jak w/w w umowie jest ; Aktywacja Umowy o Rachunek Bankowy oraz Świadczenie Innych Usług Bankowych w wariancie Credit Safety 300 PLN
(dalej ''Umowa o Rachunek'') oraz prawidłowe tj; zgodnie z Umową o Rachunek wywiązywanie się ze zobowiązań wynikających z umowy o Rachunek przez trzy kolejne miesiące kalendarzowe. I dopisz że jak w przeciągu 7 lub 30 (niepamietam ile ale zobacz na forach o odszkodowaniach majątkowych) nie znajdziesz kasy na koncie to oddasz sprawe do sądu " co bedzie się wiazało z dodatkowymi kosztami procesowymi oraz rządaniem odszkodowania ". Piekny tekst zwykle skutkujący na TU. Za błędne przesłanie kasy odpowiada ubezpieczyciel, sęk w tym że musisz wytoczyc powództwo a nikt Ci nie pomoże. Zwrot kasy przez bank byłby szybkim zagraniem fairplay, tylko że to nie te czasy... Współczuję i pozdrawiam. Nie polecam tego banku. Totalny chaos. Opiszę krótko moją historię. Udałem się do tego banku bo chciałem skorzystać z konta z debetem. Pan w odziale wszystko sprawdził, podpisałem umowe o rachunek bankowy i miałem czekać na decyzję w sprawie debetu. Pan Marek Cz. z odziału powiedział, że we wtorek wysyła pismo i jeszcze w tym tygodniu będzie decyzja bezpłatna pożyczka . Czekam tydzień, drugi. Wkońcu dzwonię na infolinie(dodzwonić się tam to kwestia cudu.) i gościu mi mówi, że mogę jechać do odziału i podpisać umowę. Więc jade do odziału a gościu mi mówi, że nic takiego nie ma. No to ja telefon na infolinię i mówią mi że zaraz się tym zajmią, i niedługo będzie wszystko ok. Czekam kolejny tydzień i nic. Wkońcu napisałem maila do imbecyli że mogą te konto w dupe sobie wsadzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz